Popularyzacja - c.d. |
Autor |
Wiadomość |
Ece
Wielki Admin ;)
Dołączył: 27 Kwi 2004 Posty: 1680 Skąd: Dublin
|
Wysłany: 2009-02-20, 21:27
|
|
|
Wydaje mi się, że każdą książkę jest trudno napisać. Przynajmniej dla osób, które na co dzień tego typu rzeczami się nie zajmują.
I moim zdaniem nie ma szans na tym zarobić. Ale na pewno będziemy wspierać tego, kto spróbuje. |
|
|
|
|
grrrr
Dołączył: 17 Lut 2009 Posty: 16 Skąd: POLSKA
|
Wysłany: 2009-02-20, 22:06
|
|
|
ale książki w innych językach na temat np. gomoku są ? |
|
|
|
|
crosslet
Dołączył: 04 Mar 2007 Posty: 496 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2009-02-21, 15:57
|
|
|
http://nasza-klasa.pl/school/138799
trzeba jeszcze założyć klasę z nazwą i rokiem (albo podac po prostu rok założenia) i można dołaczać, mam nadzieję że kogoś to zainteresuje... |
_________________ video meliora proboque, deteriora sequor |
|
|
|
|
zukole
Dołączył: 04 Paź 2004 Posty: 4365 Skąd: Polska
|
|
|
|
|
spavacz
Dołączył: 29 Mar 2006 Posty: 758 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2009-02-21, 16:17
|
|
|
Vila, pisał przecież wiele razy : )
Podobno zapomniał hasła : ) |
_________________ Pozdrawiam, Spav |
|
|
|
|
crosslet
Dołączył: 04 Mar 2007 Posty: 496 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2009-02-21, 16:18
|
|
|
to konto stworzył chyba Vilu ale zapomniał hasła
a tu http://nasza-klasa.pl/school/138799 każdy się może dopisać i możemy prowadzić tę stronę dodając zdjęcia z turniejów itp oczywiście jeśli będzie jakiekolwiek zainetersowanie, samemu nie ma sensu |
_________________ video meliora proboque, deteriora sequor |
|
|
|
|
alicecooper
Skarbnik
Dołączył: 06 Maj 2004 Posty: 2233 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-02-23, 04:20
|
|
|
-jest to problem napisać książkę w ogóle a o gomoku w szczególnosci
-może za parę lat atilla będzie mógł powiedzieć ze zna grę
-literatury praktycznie nie ma
-nie idzie na tym zarobić - teraz ludzie tylko ocr i ściągają z sieci:) |
|
|
|
|
vilumisiek
Dołączył: 04 Gru 2005 Posty: 1604 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2009-02-24, 00:11
|
|
|
Niestety faktycznie trak trafił hasło i trza od nowa wszystko. |
|
|
|
|
|