Forum.Gomoku.pl
Forum Polskiego Stowarzyszenia Gomoku, Renju i Pente

Turnieje - MMP - teraz albo nigdy!!!

angst - 2005-02-01, 18:08
Temat postu: MMP - teraz albo nigdy!!!
Jak wiadomo w marcu odbędą się MMP w Renju. Nie muszę chyba nikogo przekonywać, że to poważny sprawdzian dla naszego młodego Stowarzyszenia, ale również ogromna szansa. Szansa, której nie wolno nam zaprzepaścić. Od powodzenia w organizacji i przebiegu tego turnieju zależy nasza międzynarodowa pozycja. Polacy zaczynają powoli stukać do drzwi świata renju. Jesteśmy jedną z liczniejszych nacji ORC, Pavlini pojechał na turniej do Tallina, udzielamy się w Internecie (Euroliga gomoku, najlepszy serwer z grami). Teraz trzeba spróbować połączyć to z aktywnością w realu, czego przejawem mają być właśnie marcowe turnieje. Albo Estończycy i reszta potraktują nas jako poważnych partnerów, udzielą porad, otoczą opieką, która jak na razie jest nam bardzo potrzebna, albo też pogrążymy się w renjowym niebycie i nikt nie będzie nas chciał więcej odwiedzić. Dlatego musimy zrobić wszystko, aby ten turniej się udał (i nie chodzi tu oczywiście o poziom sportowy, choć i nad tym warto popracować).

W najbliższym czasie planowane jest spotkanie zarządu w realu. W tym momencie proszę o wszelkie sugestie dotyczące zbliżających się coraz szybciej zawodów. Może macie jakieś ciekawe pomysły albo chcielibyście abyśmy na coś szczególnie zwrócili uwagę? Turniej ten należy także wykorzystać w innym celu – może być dobrym bodźcem do pewnych zmian w Stowarzyszeniu. Potrzebne są Wasze pomysły – głównie w sferze organizacyjnej. Jak do tej pory nie ma ustalonego podziału obowiązków (nie licząc szkółki i strony – Alice oraz IRP – ja i forum – Jurek). Praktycznie wszystkim zajmuje się Miłosz – robiąc coś samodzielnie lub przekazując zadania innym :? Chyba o wiele lepiej byłoby, gdyby istniały w Stowarzyszeniu pewne działy (komórki, segmenty, departamenty, piony, czy jak tam je zwał) odpowiedzialne za dane pole naszej działalności (może przypisać taki dział danym członkom Zarządu?). Jak widzielibyście taki podział? Jakie według Was komórki są niezbędne (rzecznik Stowarzyszenia, kontakty z zagranicą, mediami, sprawy sprzętu, finanse, tłumaczenia, szperanie w necie). Jak to według Was rozdzielić?

I musi tutaj powrócić także temat sponsora oraz promocji gier. Potrzebujemy ulotki informacyjnej, która w skrócie zapoznawałaby z grą i jej otoczką laików. Co powinna zawierać (historia, cel gry, skrócone zasady, korzyści płynące z gry, popularność kółka i krzyżyka w Polsce i na świecie)? Co jeszcze? Sponsor musi wiedzieć, na co ma wyłożyć pieniądze. Ale pewnie chciałby z tego tytułu jakichś korzyści. Co możemy mu zaoferować? Musimy dotrzeć do różnego rodzaju przepisów – np. jak to jest z tym 1%, który można przekazać organizacjom zamiast fiskusowi. Czy można coś z takich darowizn odliczać od podatku? Tutaj sporą pracę wykonał już Miłosz. Potrzebna jest nam chyba pomoc fachowca. Czy Przemek (Baddab) da radę?

Być może uda mi się załatwić wywiad do popularnej gazety sportowej lub też ogólnopolskiego tygodnika. Najpierw muszę mieć jednak jak przekonać osobę, która ma mnie polecić, że nie przyniosę jej wstydu, a to co robimy jest poważne i ma jakiś sens. Moje słowa to trochę za mało tutaj. Trzeba nam właśnie ulotki, która by wszystko w skrócie objaśniała (stary temat, ale niestety zapomniany).

Wykorzystując przyjazd międzynarodowych gwiazd gry, można spróbować zwiększyć jej popularność – nie jest to banalna impreza tylko otwarte Mistrzostwa Polski ze światową czołówką – taki argument w jakimś stopniu musi trafić do mediów – chociaż tych regionalnych. Kolejna tako okazja może prędko się nie powtórzyć. W Krakowie była jakaś Pani – robiła wywiady – co się z tym dalej stało? :roll:

Proszę wszystkich o aktywność w tym gorącym okresie – wszelkie sugestie Zarząd rozpatrzy i co ciekawsze na pewno wykorzysta. Być może to ostatnia aktywność w tym dziale. Pokażcie, że jest jeszcze potrzebny! Nie bójcie się pisać. Czas na burzę mózgów! Do dzieła!!! :D

Pozdrawiam

Piotrek

s3v3n - 2005-02-01, 18:56
Temat postu: Re: MMP - teraz albo nigdy!!!
angst napisał/a:


Wykorzystując przyjazd międzynarodowych gwiazd gry, można spróbować zwiększyć jej popularność ? nie jest to banalna impreza tylko otwarte Mistrzostwa Polski ze światową czołówką ? taki argument w jakimś stopniu musi trafić do mediów ? chociaż tych regionalnych. Kolejna tako okazja może prędko się nie powtórzyć. W Krakowie była jakaś Pani ? robiła wywiady ? co się z tym dalej stało? :roll:


byly artykuly w dzienniku polskim, ale w wydaniu niedzielnym, ktorego nie ma w internecie, a z krk chyba nikt tego nie kupil.. chociaz slyszalem ze skks je ma, probuje od niego wyciagnac albo te gazety albo chociaz skany... niemniej jednak bylismy obecni w najwiekszym krakowskim dzienniku

Ece - 2005-02-01, 19:37

Ja jak najbardziej popieram Piotrka. Zreszta wiele pomyslow przez niego przedstawionych, glownie sprawa pelnienia funkcji, bylo przeze mnie w ten, czy inny sposob poruszanych. Mam nadzieje ze autorytet Forumowicza Roku pozwoli je pchnac dalej ;)

Ulotki dla laikow i sponsorow. A moze dwustronne ? Z jednej dla tych, z drugiej dla tych ?
Laicy:
- krotko o grze, zasady, ze mozna grac na kartce
- popularnosc Gomoku i Renju na Swiecie, mistrzowie swiata, kulutra gry w krajach azjatyckich
- zabawa, turnieje (takze miedzynarodowe, co daje mozliwosc podrozowania), cwiczenie pamieci i kojarzenia
Sponsorzy:
- ile odpisac mozna (osoby prywatna do 300 zl, prawne do 10% dochoodu - od podstawy opodatkowania) (moge sie ciut mylic, ale mniejsza o to)
- co robimy (powinno byc na poczatku), czyli zachecamy mlodziez do spedzania czasu na trenowaniu analitycznego myslenia, organizujemy im wolny czas, organizujemy turnieje, generalnie chodzi o popularyzacje gier umyslowych
- na co pieniadze - turnieje, dotowanie wyjazdow dla najlepszych graczy jako reprezentantow Polski, sprzet, ksiazki i czasopisma (tu moze inni wiecej dopisza)
- kim jesetesmy - stow. kult. fiz. i sportu, dzialamy w ramach wpisu, ustaw....

Dawno chcialem napisac, aczkolwiek troche... Sprobowac wystapic do prezydenta, wiceprezydenta Miasta Warszawy o patronat nad impreza. Nastepnie jakies znajomosci w gazetach moze ktos ma ? Niesetety nie wiem jak to wyglada w Warszawie - w Koszalinie latwiej o cos takiego i dojscia typu przez syna prezydenta miasta nie stanowia problemu. W Warszawie nie mam zadnych znajomosci praktycznie. Ew. spytam wujka...

Sa darmowe gazety w Warszawie, opisujace co sie dzieje - Metro, Metropol etc. moze one ?

1% - podalem strone zwiazku szachowego i tam jest mniej wiecej co i jak. Poki co nie spelniamy kryteriow, aby stac sie organizacja pozytku publicznego, ale trzeba zaczac. Wspolpraca z innym instytucjami, ktore ten status na przyklad maja to podstawa.

Same funkcje tak. Jakie ? Przede wszystkim autonomiczne - zeby osoba sie dana rzecza zajmujaca, nie musiala wciaz pytac o zgode zarzadu. Musialby ktos taki zdawac systematycznie relacje z tego, co robi. Na poczatek proponuje funckcje typu ktos odpowiedzialny za zrobienie ulotek - od A do Z, a kogo wezmie do pomocy to jego sprawa. Generalnie, przynajmniej na poczatek rozdzielic dosyc szczegolowe zadania.

Przydzielenie komus szukania sponsorow to fajna sprawa, ale czy jest ktos w stanie sie tego podjac ? Wedlug mnie nie, dlatego zacznijmy od ulotek na przyklad, od kwestii prawnych, ogloszen o turnieju, szukaniem noclegow etc.

Na razie tyle
Jurek

nc - 2005-02-01, 20:38

oczywiście zgadzam się z przedmówcami mam też kilka pytań i sugestii:

-ile będzie szacunkowo osób? jak się wszystkich pomieści?
-jak będą przekazywane ogłoszenia? może ktoś dobrze mówiący po angielsku będzie je od razu tłumaczył
-można by zorganizować jakieś powitanie (z kwiatami :P ) dla przyjeżdżających grup niech poczują że są dla nas ważni
-może ktoś mówiący dobrze po angielsku albo po prostu dobrze się znający z kimś z przyjezdnych oprowadzi ich i wyjaśni co, jak i gdzie, np Johanka się zajmie Czechami :)
-jak będzie zorganizowana ceremonia nagrodzenia zwycięsców? żeby się wszyscy pomieścili i może prócz dyplomów jakieś medale ? coś podobnego do takich jak w pradze, zawsze to miła pamiątka.

Deklaruję że jeśli przyjadę, (muszę jeszcze sprawdzić terminy czy mi to z matura nie koliduje) to zgłaszam swoją chęć pomocy w jakikolwiek sposób. Jak mi jeszcze coś przyjdzie do głowy to napiszę.

angst - 2005-02-01, 23:56

Jurek wiem, ze pomysly byly i ja ich nie wymyslilem. Wlasnie chodzi o to, zeby je teraz odkopac i wprowadzic w zycie :wink:

Myslac o sponsorach traktowalem ich z gory jako laikow. Ulotke trzeba chyba uogolnic bez takich podzialow. Jak juz ustalimy co sie ma na niej znalezc, to moze niech kazda czesc wezmie jedna osoba, a potem zgrabnie polaczyc to w calosc? Mniej wiecej jak z Sakata, tylko ze tu tworzymy, a nie tlumaczymy :)

Dzieki za szybki odzew :) Czekam na dalsze pomysly!! Gdzie inni? :D

Pozdrawiam

Piotrek

Gość - 2005-02-02, 11:29

Ja może trochę z innej beczki, ale po Drugim Warszawskim turnieju pomyślałyśmy z Sylwią o identyfikatorach dla ludu, wtedy było mnóstwo ludzi, każdy mógł wejść i wyjść, nie było możnością kojarzyć wszystkich, dochodziło do dziwnych sytuacji, że np. kręciły sie grupki ludzi, których prawie nikt nei znał. Teraz będzie jeszcze większy tłum, chciałabym pogadać z każdym :D a nie uśmiecha mi sie robić list obecnych, czy za każdym razem pytać o imię, bo i tak wiem, że nie zapamiętam.
Sylwia zadeklarowałą, że identyfikatory załatwi (to nadal aktualne Sylwuś?), ja spokojnie zrobię wkładki do środka z nickiem, imieniem i nazwiskiem, logo Kurnika, adresem stronki Stowarzyszenia...
Czy to dobry pomysł?

pzdr ziomale :]

100per - 2005-02-02, 13:48

Identyfikatory to świetny pomysł !!! Zarówno ze względów organizacyjnych, jak i np. bezpieczeństwa (ktoś bez identyfikatora od razu rzucałby się w oczy jako "obcy"). MOżna pomyśleć o różnokolorowym papierze (zielony - komisja sędziowska, biały - zawodnicy, żółty - goście, niebieski - zarząd/organizatorzy, różowy - prasa ;) ). Jesli jest możliwość, to trzeba je zrobić - jeśli potrzebne są na to jakieś pieniądze, to myślę, że warto je wyłozyć (chociażby z części wpisowego), zwłaszcza że możnaby je ykorzystywac również na kolejnych turniejach - Sylwio, proszę o kontakt.

Bardzo dobrym pomysłem jest też zwrócenie się do darmowych gazet, czy ktoś może tym się zająć bardziej szczegółowo?

Krakowiacy!!! Jak to nie macie tego wydania??? Jakieś żarty??? Wyciągnijcie z archiwum, skserujcie... Przecież tym się można podpierać przy rozmowach z kolejnymi mediami czy sponsorem, bardzo proszę o powrót do tematu :) , mam nadzieję, że uda się go załatwić pozytywnie.

lonewolf - 2005-02-02, 16:47

100per napisał/a:
Krakowiacy!!! Jak to nie macie tego wydania??? Jakieś żarty??? Wyciągnijcie z archiwum, skserujcie... Przecież tym się można podpierać przy rozmowach z kolejnymi mediami czy sponsorem, bardzo proszę o powrót do tematu :) , mam nadzieję, że uda się go załatwić pozytywnie.

Nie mamy, bo to było w wydaniu niedzielnym, a w niedzielę, to my śpimy. :P Wyciągniemy, spokojna głowa, trzeba tylko zgwałcić skks'a, żeby przyniósł. :wink:

PS Identyfikatory na takiej dużej imprezie powinny być, to dobry pomysł.

_OLSZTYNIANKA_ - 2005-02-02, 17:41

Identyfikatory beda :D Prosze podac w przyblizeniu ilosc . Koszt jednego u mnie w firmie 0.59 brutto ( cene bede mogla negocjowac ) faktura vat bez problemu.
_OLSZTYNIANKA_ - 2005-02-02, 17:44

Prezesie pomysl z kolorami super - prosze jeszcze wybrac jeden dla CZLONKOW STOWARZYSZENIA. Moze wtedy bedzie to motywacja do ZAPISYWANIA SIE :D
Gość - 2005-02-02, 18:20

Okey, wkładki już są mniej więcej, prostota formy, żadnych fajerwerków, miejsce na NAME , NiCKNAME, logo Kurnika i adres www.gomoku.pl . Dałabym jeszcze logo Stowarzyszenia (gdyby takowe było 8) ), datę i nazwę całej imprezy, ale byłoby napaćkane do bólu, wręcz nieczytelne, więc zostają pierwsze 4 pozycje.Kolorki bajer :-)
Rzucać jeszcze jakieś pomysły - wszystkiego spróbuję :-)

_OLSZTYNIANKA_ - 2005-02-02, 19:06

BRAWO MARTUS :D Poruszylas wazna sprawe LOGO - moze tak bysmy wybrali cos w koncu?. Moglabym jeszcze zrobic pieczatke Stowarzyszenia i stempel. Wtedy te nasze TYMCZASOWE legitki jakos by wygladaly :D
Ece - 2005-02-02, 19:19

Martusia wrzucial zalacznik ze swoimi wypocinami. Krásně, tylko lepiej jakby bylo logo bardziej Stowarzyszenia niz kurnika i czemu nie ma renju.pl :D
Gość - 2005-02-02, 19:30

Zrób logo Stowarzyszenia, to wstawię :P , www.renju.pl będzie ( a niech tam ;-) ) a logo Kurnika musi być obowiazkowo ! :-)
100per - 2005-02-02, 20:08

Nie, żebym miał coś przeciwko kurnkiowi, ale dlaczego to logo MUSI być i dlaczego jest największe na identyfikatorze?
jopq - 2005-02-02, 20:20

Nie widze aż takich zależności wzgl. kurnik.pl abyśmy musieli umieszczać jego logo.
lonewolf - 2005-02-03, 00:16

Myślę, że imię, nazwisko i kraj wystarczą. Bez nicka i bez logo kurnika.
Ece - 2005-02-03, 01:38

Zebym nie mowil do kazdegu "ty", to potrzebne jest imie. Nazwisko mi nic nie da, ale zamiast pytac kazdego o nick, lepiej jakbym mogl przeczytac. Nazwisko mozna darowac, nick obowiazkowo.

Logo kurnika choc ladne, to bym wywalil. Moze jakies duze ogloszenie typu plakat gdzies dac, czy informacje i tam przy okazji to logo dac.

lonewolf - 2005-02-03, 01:52

Wypisywanie nicka na turnieju na żywo, na dodatek rangi Mistrzostw Polski i z udziałem takich gości jak to zostało zapowiedziane, wydaje mi się po prostu niepoważne.
Barfko - 2005-02-03, 01:56

Ciekawe jaki nick sobie wpisze Ants Sooserv :) .
Ece - 2005-02-03, 02:17

Kto chce/ma nick, moze wpisac. Nie ma obowiazku, a na pewno ulatwi to wszystkim, szczegolnie nowym osobom, ktore kojarza ludzi tylko po nickach, zorientowanie sie kto co i jak.

Jesli komus bardzo przeszkadzalo bedzie pole Nick, to niech chociaz zostanie puste miejsce na jego wpisanie.

soul_reaper - 2005-02-03, 08:55

Rowniez uwazam ze pole nick powinno byc opcjonalne :)
Obowiazkowo Nazwisko i Imie oraz kraj.
Jesli ktos chce to moze sobie nicka wpisac, tylko wolalbym aby to bylo puste miejsce a nie np 'nick:" i potem wolne miejsce bo bedzie wygladalo glupio.

Co do loga kurnika to na plakietkach mowie mu kategoryczne nie. Bie jest to impreza organizowana, sponsorowana ani praktycznie w zaden inny sposob powiazana z kurnikiem. Jesli chcemy promowac kurnik zrobmy banner i powiesmy go w szkole, ale nie dawajmy loga na plakietki. Jedyne logo jakie powinno sie znalezc na plakietkach to logo (jesli powstanie) PSGRiP.

Gość - 2005-02-03, 17:05

Ok, logo Kurnika znika, zostałam przegłosowana ;-) Po imieniu (i nazwisku, jak ktoś zechce, to wpisze, nie będę nikogo zmuszała) wstawię country i potem nickname (mniejszą czcionką? na połowie kartek? ), zamiast logo Kurnika logo PSGRiP -- w ramach mobilizacji.

Dziekuję za żywą dyskusję!

lonewolf - 2005-02-03, 17:20

Hmm... a może zamiast zostawiać kropki, po prostu wydrukować od razu odpowiednie dane? Będzie przecież lista zgłoszeń (mam przynajmniej nadzieję, że się pojawi) i na jej podstawie będzie można wydrukować stosowne karteczki. Ja bym wywalił nickname jednak - jak ktoś chce sobie chodzić obwieszony kartkami ze swoimi nickami, to już we własnym zakresie. :P
Ece - 2005-02-03, 17:22


Czy jest jakis problem zeby to na razie wstawic ? Mysle ze chociaz jako tymczasowe logo bardzo dobrze sie sprawuje.

Pole nickname mozna wywalic, ale zostawic na nie miejsce i dac markera na miejscu, zeby mozna bylo wpisac. Kto bedzie chcial, ten wpisze.

bad_mojo - 2005-02-03, 18:07

Moim skromnym zdaniem pole na nick powinno być, po znów zaczynać rozmowy od tego, jaki kto ma nick? a co do tego, że niektórzy ;) będą obwieszeni karteczkami ze swoimi nickami, to już ich sprawa :] Ale jeden głowny powinien się pojawić. Oczywiście opcjonalnie, bo rozumiem, że starzy gracze z zagranicy mogą nie rozumieć pojęcia komputerowa tożsamość :)
Gość - 2005-02-03, 18:30

Z tymi kropeczkami to myślałam głównie o oszczędnościach, taniej wyjdzie wydrukować kartkę ze wzorem i potem resztę ksernąć, jak ma być ponad 120 osób...
lonewolf - 2005-02-03, 18:30

Ece napisał/a:
Pole nickname mozna wywalic, ale zostawic na nie miejsce i dac markera na miejscu, zeby mozna bylo wpisac. Kto bedzie chcial, ten wpisze.

Zgadzam się. Ale miejsce w postaci pustej przestrzeni, nie wykropkowane.

Cytat:
Z tymi kropeczkami to myślałam głównie o oszczędnościach, taniej wyjdzie wydrukować kartkę ze wzorem i potem resztę ksernąć, jak ma być ponad 120 osób...

Wyjdzie taniej, ale może o 2 złote. Na jednej kartce A4 zmieści się takich świstków ze 20. Ja myślę, że takie z wydrukowanymi od razu odpowiednimi danymi byłoby bardziej profesjonalne i tak się wszędzie robi, np. na przeróżnych konferencjach.

100per - 2005-02-03, 18:50

Dla osób, które nadeślą zgłoszenia, identyfikatory zostaną wydrukowane. Dodatkowo będzie kilkadziesiąt pustych, do wypisania na miejscu. Zresztą będzie przecież drukarka, mozna bedzie wydrukować też na miejscu kilka dodatkowych - jak słusznie zauważył Darek na jednej stronie A4 trochę ich się zmieści...
Gość - 2005-02-03, 18:57

Dokładnie 8 :-) Więc ok, robię imienne :-)
lonewolf - 2005-02-03, 19:03

Er... osiem tylko? Chyba w jednym słupku, a dwa słupki powinny się spokojnie zmieścić. Tak czy siak, to jest kwestia kilku czy najwyżej kilkunastu kartek.
Gość - 2005-02-03, 19:05

Lone, jak wepchniesz 16 to zostaniesz moim idolem :D
lonewolf - 2005-02-03, 19:10

Nie ma sprawy. :]
angst - 2005-02-03, 19:11

Powazni gracze i swiatowa czolowka maja nicki na ORC. Nie rozumiem problemu. Oczywiscie tez zostawilbym to opcjonalnie, bo pewnie nie kazdy nickiem dysponuje.

Pozdrawiam

Angst

angst - 2005-02-03, 19:12

Aha - prosze o nawiazanie takze do innych czesci mojego posta ;)
lonewolf - 2005-02-03, 19:43

Myślę, że to jest dość oczywiste, ale trzeba się zastanowić nad tym kto będzie sędzią tych zawodów i jaki to będzie zorganizowane. Bezwzględnie trzeba też przygotować zgrabne okolicznościowe blankiety do zapisu partii i wymagać oddania tych zapisów po skończonej grze. W zasadzie dopiero po otrzymaniu wszystkich zapisów powinno się uznać rundę za zakończoną i zrobić parowanie kolejnej. Wydaje się, że tym mógłby się zajmować główny sędzia, który nie powinien brać udziału w turnieju.

Byłoby bardzo dobrze maksymalnie wykorzystać przyjazd gwiazd i uzyskać od nich komentarze do gier (i jakoś je zapisać). Może porobić jakieś wywiady i potem mieć je na naszej stronie (szczególnie jeżeli będą chwalić organizację, poziom sportowy polskich graczy, itd. :wink: ). Myślę, że po takim turnieju nasza strona powinna się znacznie wzbogacić, a przecież to jest jedno z głównych źródeł wiedzy o Stowarzyszeniu, więc nie jest to byle co.

Myślę, że byłoby fajnie mieć na stronie po prostu formularz zgłoszeniowy, a nie wysyłać maila. Trzeba mieć też na stronie listę już zgłoszonych graczy, co powinno zachęcać następnych.

Ogólnie jest masa innych rzeczy do dogrania. Na pewno Zarząd już się zajął takimi sprawami jak np. zapewnienie sprzętu.

Czy będą jakieś dyplomy dla uczestników?

100per - 2005-02-04, 13:05

Otrzymałem informację, że Sylwia nie będzie jednak miała możliwości załatwienia identyfikatorów u siebie - musimy poszukać gdzie indziej. Spróbowałem trochę w googlach, ale jest mały kłopot z nazewnictwem :/ Generalnie są to jakieś artykuły biurowe, chyba poszukiwania bezpośrednie będą skuteczniejsze, poszukiwany przez nas element to chyba "koszulka na identyfikator". Pewnie jak już się znajdzie firmę, która to sprzedaje to się okaże, że jest kilka rodzajów (na agrafkę/na żabkę, wielkość wizytówki/inna) i trzeba się będzie zastanowić, który wybrać.

PS. Szukając inedntyfikatorów natrafiłem na dyskusję po imprezie, która w pewnych kwestiach jest podobna do naszej. Nie znam szczegółów, ale to co można wyczytać może być dla nas ostrzeżeniem. Zapraszam do lektury - oto link:
II Ogólnopolski Konwent Miłośników Świata Gwiezdnych Wojen Alderaan 2004
Może warto przejść się po towarzystwach ubezpieczeniowych?

freitaag - 2005-02-04, 13:52

Znalazłem stronkę z akcesoriami do identyfikatorów.
Generalnie jest spory wybór. Tak jak mówiłeś 100per - jest i na żabki i na szyję (coś w rodzaju smyczy),na agrafki, zwykłe żabki (ale potrzeba będzie robić dziury na wydrukach), etui twarde, miękkie. No nie wiem, spójrzcie sami:
LINK

s3v3n - 2005-02-04, 17:39

te identyfikatory ze smycza wygladaja ciekawie, wg mnie bardziej fachowo niz te na zabke, no i raczej nikt takiego nie zgubi.. koszt 1.60zl mozna spokojnie wlaczyc do wpisowego.
bad_mojo - 2005-02-04, 18:23

ktoś na stronie podanej przez 100pera napisał/a:
Kto jak kto, ale prawdziwi Yuuzhanie nie powinni przejmować się taką błahostką jak woda.


:D

Uważam, że jakiekolwiek plakietki tej firmy będą dobre, ale rzeczywiście najchętniej widziałbym te na szyję :]

nc - 2005-02-06, 14:42

Dobra, plakietki załatwione, a jakieś inne propozycje ? Co z informacją w prasie ? Co z propozycjami Lonewolfa ? Będą blankiety czy nie ? Moje wcześniejsze pytania zawisły w powietrzu bez odpowiedzi. Niech ktoś wogóle cokolwiek napisze bo temat umiera ...

do postu poniżej: wielkie dzięki za odpowiedź, od razu to lepiej wygląda :)

100per - 2005-02-06, 22:45

nc napisał/a:
Niech ktoś wogóle cokolwiek napisze bo temat umiera ...
OK:

Stowarzyszenie zapewnia:
- sprzęt (ok. 20 drewnianych gobanów na "pierwsze" stoły, może będzie więcej jeśli warszawiacy przyniosą swoje prywatne, reszta gier na "ceratkach", 30 kompletów kamieni po 160 sztuk każdego koloru, zegary szachowe w ilości 60 sztuk, które w większości będą po raz kolejny wypożyczone przez Andrzeja (Zakona), a reszta to początek bazy własnej, nad tworzeniem której zaczęliśmy właśnie pracować),
- nagrody - dokładne stawki jeszcze nie zostały ustalone, zależy to m.in. od tego, czy znajdzie się sponsor, ale nawet, jeśli nie to powinny być przyzwoite, jako, że jesteśmy skłonni przeznaczyć na ten cel większość wpływów z wpisowego,
- identyfikatory (oficjalnie decyzji jeszcze nie ma, ale raczej nie ma od tego ucieczki - zresztą nikt nie chce uciekać; pozostaje znaleźć najlepszą ofertę i tam dokonać zakupu),
- medale MMP - złoty, srebrny i brązowy, z wygrawerowanym logo tematycznie związanym z renju na awersie i napisem okolicznościowym na rewersie,
- blankiety do zapisu partii - w formie podobnej do tej, jaka była na turnieju w Krakowie i wystarczającej ilości.

Jeśli chodzi o Twoje pytania, to przewidujemy 80-100 osób, a technicznie będziemy przygotowani na 120.
Jak się pomieszczą? Łatwo nie będzie, ale jakoś damy radę :) , zwłaszcza jeśli wszyscy przyłożą się do zachowania porządku, o co tym razem będziemy BARDZO STANOWCZO zabiegać.
Do przekazywania ogłoszeń z pewnością włączy się ktoś dobrze mówiący po angielsku, a jeśli takiej osoby zabraknie, weźmie się za to ktoś mówiący po angielsku ciutkę gorzej ;)
Co do powitania to na pewno władze Stowarzyszenia powiedzą to i owo, poza tym myślimy nad drobnymi pamiątkami dla zagranicznych gości.
Ceremonia wręczenia nagród odbędzie się na pewno w ciasnocie, ale trudno - tego nie przeskoczymy (są propozycje, żeby wyjśc na dwór :) ).

Wszelka pomoc organizacyjna mile widziana, przygotwanie szkoły rozpocznie się jużw piątek wieczorem, a w sobotę myślę, że od 8:00 już powinniśmy być gotowi do przyjmowania zgłoszeń.

Nad osobą sędziego jeszcze się nie zastanawialiśmy, ja jestem gotowy podjąć się tej funkcji, więc zawsze wyjście rezerwowe jest. Dyplomy prawdopodobnie też będą, chociaż na razie nie ruszyliśmy tej kwestii znacząco do przodu.

Czy są jeszcze jakieś pytania? Jestem w tej chwili na zwolnieniu, mam więcej czasu, chętnie odpowiem.

adik - 2005-02-07, 18:20

Ja mam pytanie. Na stronie jest napisane kiedy zaczynają się zapisy na Renju, kiedy zaczyna się Gomoku, ale nie wiem kiedy są zapisy na turniej Gomoku sobotni..

Na 90% przyjadę, na 90% w sobotę, a w niedzielę pojadę, o ktorej sie zapisać na Gomoku?

Pozdrawiam, Adik.

100per - 2005-02-07, 20:01

Adik napisał/a:
Ja mam pytanie. Na stronie jest napisane kiedy zaczynają się zapisy na Renju, kiedy zaczyna się Gomoku, ale nie wiem kiedy są zapisy na turniej Gomoku sobotni..

Hmmm, taki bystrzak jak Ty nie zauważył? :P Chyba trzeba będzie pogrubić...

Kod:
Sobota 19 marca:

9:00-10:00 - zapisy na turniej renju

10:00 - 11:00 - 1 runda
11:05 - 12:05 - 2 runda
12:10 - 13:10 - 3 runda
13:15 - 14:15 - 4 runda

14:15 - 15:30 - przerwa obiadowa (ok. 14:30 zorganizujemy dowóz posiłków dla zainteresowanych osób); równolegle zapisy na turniej gomoku

adik - 2005-02-07, 23:20

OK, dzięki :-)

Z nudów popełniłem identyfikator - w sumie nie wiem po co, ale nienawidzę Times New Roman, więc musiałem zrobić coś innego niż Johanka.

Verdana rulezz!

Pozdrawiam, Adik.

dev - 2005-02-08, 17:33

siema jak to czytam odrazu mi sie lepiej robi tyle ,że mało osób gra w renju w porównaniu z gomoku na naszym kurniku :) To przykre bo nie ma jak potrenowac !! Chętnie bym sie na to pisał ale jak ja może 30 razy grałem w renju to zupełnie bym się zbłaznił . Pozdro ciekawy teamcik
bad_mojo - 2005-02-09, 01:55

A ja mam taki śmieszny pomysł. Może byśmy poprosili mafa, żeby tak od teraz do końca MMP zamienił stronę gomoku i renju miejscami? Nie znam się na psychologii ani socjologii, ale z logicznego punktu widzenia, ludzie nie grają w renju bo tam nikogo nie ma, a tam nikogo nie ma, bo ludzie tam nie wchodzą. Nie chce im się przechodzić z domyślnego gomoku do strony z renju. Jakbyśmy zamienili je miejscami, to po pierwsze połowa pewnie by sie nawet nie spostrzegła, my byśmy mieli na kim poćwiczyć, a wiele osób zrozumiałoby, że jednak renju jest, że tak powiem, fajniejsze i bardziej przemyślane :]
adik - 2005-02-09, 10:52

A może by tak lepiej podzielić kółko i krzyżyk i po prostu stworzyć z tego trzy gry - Renju, Gomoku, Pente. Na pewno ciekawscy zajrzą sprawdzić co to..

Ja i tak wpisuje zawsze "kurnik.pl/gomoku" na pasku o góry, więc mi to bez różnicy co zrobicie :-)

Pozdrawiam, Adik.

Ece - 2005-02-10, 14:08

http://ns02.compute.com.t...ayingrules.html - to zasady obowiazujace na mistrzostwach swiata. Warto byloby je przeczytac, szczegolnie problemy typu dotkniecie kamieniem planszy nie puszczajac go.

Kolejna sprawa to Gomoku - czy musi ktos ustawic czarny-bialy-czarny, czy po prostu rzuca 3 kamienie na plansze i jak je ustawi, to przyciska zegar?

kashon - 2005-02-10, 14:22

dzieki Jurku!

trzeba bedzie to doglebnie postudiowac i wprowadzic w zycie podczas MMP.

Z pozdrownieniami,

kashon

dev - 2005-02-10, 23:33

No Ece juz mnie rwie zeby to rozszyfrowac na polski ucze sie angielskiego ale nie kapuje niektorych wyrazen:)
bad_mojo - 2005-02-11, 00:38

Cholera, nie będzie już odpalania renliba w piwnicy w szkole :]
100per - 2005-02-15, 09:32

Udało się pozyskać jako sponsora Dyrekcję Osiedla "Przyjaźń" w Warszawie, dzięki czemu Mistrzostwa oraz turniej Gomoku zostaną rozegrane w Klubie Studenckim "Karuzela" (www.karuzela.pl).

W związku z przeniesieniem turniejów poza dotychczasowe planowane miejsce ich rozegrania, nie będzie możliwości bezpłatnych noclegów w szkole (nie będziemy mieli do niej dostępu).

adik - 2005-02-15, 14:55

Cytat:
W związku z przeniesieniem turniejów poza dotychczasowe planowane miejsce ich rozegrania, nie będzie możliwości bezpłatnych noclegów w szkole (nie będziemy mieli do niej dostępu).


Heh - no to faktycznie sponsor wyśmienity - genialny pomysł :|

Ja, jeśli przyjadę, będę nocował u wujka w hotelu, lecz współczuje tym, którzy sobie takowy nocleg planowali, rodziny w Warszawie nie mają i pozostaje im szukanie najtańszego hotelu.. Heh..

Pozdrawiam, Adik.

Ece - 2005-03-02, 00:03

Wlasnie na liscie znalazla sie 70-ta osoba - czekamy na reszte (z niecierpliwoscia).
lonewolf - 2005-03-02, 01:26

Czy jeżeli wysłałem zgłoszenie, a nie zostałem dopisany do listy, to też będę miał zaklepany tańszy nocleg?
100per - 2005-03-02, 08:13

lonewolf napisał/a:
Czy jeżeli wysłałem zgłoszenie, a nie zostałem dopisany do listy, to też będę miał zaklepany tańszy nocleg?

Oczywiście

Ece - 2005-03-02, 16:32

lonewolf napisał/a:
Czy jeżeli wysłałem zgłoszenie, a nie zostałem dopisany do listy, to też będę miał zaklepany tańszy nocleg?
Wyslales zawiadomienie ze przyjedziesz - zgloszenia to sa na gre :P
lonewolf - 2005-03-02, 19:17

Wiem co wysłałem. :P Postępowałem dokładnie wg instrukcji co powinno zawierać zgłoszenie. :]
100per - 2005-03-16, 17:18

Wpisałem już do programu Swiss Perfect uczestników turniejów renju i gomoku (głównego).

Na renju zapisanych jest 46 osób: 16 :roll: z Polski, 19 :wow: z Estonii, 5 z Czech, 3 z Wegier, 2 ze Szwecji i 1 z Finlandii - być może dołączą jeszcze 2 z Ukrainy. Mistrzostwa są więc dużo bardziej "Międzynarodowe" niż "Polski" :)

Na gomoku zapisało się 67 osób.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group